Monday, December 04, 2006

Måndag 061204

Urk. Varför ska alla saker hända på samma gång för? Det är störande. För övrigt så är många saker störande med den här dagen, men jag antar att det inte finns så mycket jag kan göra åt det. Dagens största besvikelse är ändå att en viss person inte litar på mig, det känns riktigt illa. Sen så tycker jag att det är drygt när folk bara drar en massa förhastade slutsatser hela tiden, jag är less på det!

Andra saker som har hänt idag är att jag har blivit fotograferad. Det innebär att jag om inte allt för länge kommer att läggas upp på en hemsida. Det känns väl sådär, men vad gör man inte för sina lärare? Jag har tittat på en film idag också (verklighetsflykt kanske). Den var lika bra som den alltid har varit, skönt. Och snart ska jag iväg och dansa också, ska bli skönt att få bort lite av ..hmm.. vet inte hur jag ska skriva men det ska bli skönt i alla fall. Sen efteråt så får jag ju åka hem och sova också, längtar redan.

1 comment:

Anonymous said...

sömn hjälper väldigt mkt! Det märkte jag själv..mår så himla bättre idag än igår =) men sen ja, jag misstänkte rätt, hormon-obalans och det kommer nu vara så i några dagar.. najs! ;P men då har jag iaf ngt att skylla på om jag är riktigt taskig..*hähä* Usciski!! ;)