Wednesday, December 06, 2006

Ponny 061206

Idag har jag ridit ponny på ridskolan, grymt roligt :) Det var längesen sist. Det bästa är ändå att det gick (relativt) ruskigt bra. Iiiiih vad glad jag blir. Hästar än nog lite som knark på ett sätt...man blir glad och beroende. Eller så är det bara ammoniaken i stallet som jag blir hög på. Det måste vara dagens mysterium. Något annat som är bra är att julkalendern är bra. Det är fantastiskt. Alltså, den är inte fantastiskt bra, men det är fanstastiskt att den är bra ;) Jag har tittat på alla avsnitt hittills. Roligt. En mindre bra sak är att jag inte får fira nyår i en mysig fjällstuga, men jag misstänker att det kommer att bli ett trevligt nyårsfirande ändå så det kanske inte gör så mycket. Ett krångel finns dock med i bilden, men det tänker jag inte oroa mig över utan det får bli som det blir helt enkelt. That's it. Nu: snart sova.

No comments: