Sunday, January 28, 2007

Fikon och nötter 070128

Idag har jag tillbringat nästan hela min dag i sängen. Det är som att jag skulle vara sjuk, förutom att jag inte är sjuk. Jag vaknade av mig själv kvart i sju imorse och har varit vaken sen dess. Det var skönt faktiskt. Sen så har jag gjort klart hela religionen och allt förutom en uppgift på filosofin också. Det känns bra. Nu skulle jag bara vilja göra färdigt den sista filosofiuppgiften, men det går inte för att en viss del av min familj väljer att vara störande. Det är svårt för mig att hinna med allt i skolan när jag inte har någon ro att plugga hemma, faktiskt. Men jag försöker att vara tapper och tar till Scrubs för att komma igenom det värsta. Jag har faktiskt varit uppe lite idag också, två eller tre gånger för att hämta mat och dricka, fikon, nötter och lite yoghurt. Men då var ingen annan hemma så det var inte så jobbigt. Jag längtar så fruktansvärt mycket till sommaren.

No comments: