Tuesday, March 20, 2007

Två trasiga bilar och ett körkort 070320

Det är verkligen livets ironi, lagen om alltings jävlighet eller whatever. Jag tog körkort i onsdags för snart en vecka sen, pappas bil var men han väntade bara på att några delar skulle komma så att han skulle kunna fixa den. Så på lördagen, när jag är i Umeå, då dör mammas bil också! Helt utan förvarning, det suger verkligen. Så jag får inte köra bil och jag har ingen tillgång till bil om jag behöver ta mig nånstans... Andra saker som suger är att jag är sjuk och har sjukt mycket skolarbete att göra, något som skulle vara lättare att utföra om jag inte hade så ont i halsen och huvet. Blä. Det var trevligt i Umeå i alla fall, tur det. Annars hade jag tyckt ännu mer synd om mig själv... Nu ska jag ta tag i saker, behövde bara klaga av mig lite innan.

No comments: