Wednesday, May 23, 2007

Pirates

Igår natt, eller egentligen idag, så var det premiär av den nya Pirates-filmen. Så vi hade bestämt oss för att gå dit Elin, Sara, Sofia och jag... eller rättare sagt Sara lurade med mig dit :) och för några dar sen, närmare bestämt den natten då jag satt uppe och skrev min uppsats så kom jag på den brighta idén "Vi klär ut oss till pirater". Njaee sa Sara, njaee sa Elin, Det är ju en skitbra idé sa jag, och så var det bestämt :P Sofia trodde inte att vi menade allvar :D så vi träffades innan hos Elin och gjorde oss lite piratiga, jag måste säga att jag är hemkt nöjd med vilka utklädnader vi lyckades trolla fram på en dag. Det var skojj!


Hela piratgänget försöker se farligt ut


Jag gör en helt misslyckad piratpose


Sara med krokhand en slåss mot mig och min sabel



Och ja, folk skrattde åt oss på bion, men vad gör det när man har roligt :)

No comments: