Friday, April 06, 2007

Nu börjar det likna nåt 070406

Äntligen, denna periods hetspluggande är äntligen över, det är lov i drygt en vecka och sen far jag till Tyskland med klassen en vecka också, vilket innebär: Ingen skola på nästan tre veckor :D Wiiiiiie! Det är bara en sak som är dålig just nu, men det kan jag inte göra något åt, så det får vara som det är.

Studentfest igår med yrkestema. För det första så borde någon ur våran klass ha vunnit för vi hade lätt de fem bästa utklädnaderna, men så blev det inte. Surt. Kvällen blev ändå grymt lyckad med förfest, fest och efterfest - hela paketet alltså. Sen så gick jag och Jonatan hem från Jon (där efterfesten var) och funderade på hur många gånger vi kommer att gå den vägen hem mitt i natten före studenten. Jag gissar på ganska många och igår var nummer ett. Så nu har det börjat kännas att studenten närmar sig, vilket känns både bra och dåligt men mest bra. Åh vad jag längtar!

No comments: