Monday, April 02, 2007

Ute på äventyr 070402

I lördags var jag och Elin och Sara ute på äventyr. Jag körde oss till Sundsvall utan att krocka, bli krockad i eller något annat dumt. Det var lagom mycket partymusik i bilen så resan var okej. Anledningen till att vi åkte till Sundsvall var för att vi skulle gå på salsafest, vilket vi också gjorde. Det var roligare än vad jag trodde att det skulle bli, och jag dansade mig svettig till och med. Vid halv två tyckte vi att det vore en bra ide att åka hem, men först körde vi förbi McDriven för att få tag på lite förnödenheter (milkshakes) vilket var ett äventyr för sig. Sen körde jag i egen hög person hela vägen hem också. Jag är typ bäst på att köra bil (eller inte, men det är kul och jag tycker att jag kör hyfsat). Var hemma vid tre eller så. Söndagens äventyr blev att försöka skriva klart projektarbetet...vilket visserligen blev klart vid fyra på måndag morgon men ändå. Jag är inte alls nöjd, men vad gör man? Just nu kan jag inte göra så mycket åt det. Det är gjort i alla fall, så nu är det "bara" att koncentrera sig på fysiken. Usch, tre timmars sömn och fysikplugg är inte en bra kombination, men jag måste.

För övrigt så känns hela mitt liv som ett enda stort moln av osäkerhet (äventyr?) just nu. Det finns som ingen fast punkt någonstans... och jag velar mellan vad jag vill bli, det är svårt. Dags att bestämma sig snart kanske?

1 comment:

elli said...

Det är rikets fetaste myt att man ska komma på vad man vill bli. Bara bull. Man blir ändå aldrig vuxen... tack o lov...