Monday, May 21, 2007

Nattmangling

Ibland prioriterar man lite...inte skevt men kanske inte så som alla tycker att man borde göra. Det gjorde jag i helgen, för att jag kände att jag ville göra vissa saker, och då blev det mindre tid över för andra. Så idag strax före klockan sju så skrev jag ut min sista monsteruppsats, wohoooooo! Inte för att den blev särskilt jättebra, men jag är så övertrött att allt är lite kul just nu. Så snart ska jag duscha, göra mig sådär lagom vardagsfin och gå ner till skolan för att ha mösspåtagning :D och sen blir det hem och sooooooova. Jag är inte van med att dygna, som jag brukade göra in the good old days när vi satt uppe i tre dygn och blev höga på att andas frisk luft sådär mot slutet av de tre dygnen. Snacka om natural high eller nåt :P

Förresten så måste jag beklaga mig över en sak. Imorse så ringde någon idiot till mig halv sex på morgonen. Jag tänkte ungefär aaaaaaa vem ringer vid den här tiden på morgonen? Bläbläblä! Och det är inte det värsta, utan först så visar det sig att det är nån jag inte har nån aning om vem det är, känner inte igen rösten och så var jag så inne i Tysklands politiska blaha att jag hade svårt att tyda vad människan sa, men sen när han (för det var definitivt en han) får reda på att han har ringt fel så fortsätter han att prata, så sjukt störande! Och jag säger att jag inte har tid att prata och sen lägger jag på och då skickar idioten ett sms och frågar hur gammal jag är! Jag ville så mörda någon just då...argh. Och dessutom så finns inte numret på hitta.se så jag kan inte ta reda på vem det är heller. Jag är upprörd. Och om det skulle vara så att nån idiot har försökt att utsätta mig för ett practical joke mitt i slutuppsatsen för Bertil så ska den idioten veta att det inte var uppskattat. Sämre tillfälle får man leta efter. Jag är fortfarande arg. Såååååå störande of Doom som min vän Hesslich skulle ha sagt.

Nu ska jag gå och slå på nåt en stund tror jag.

2 comments:

Peter said...

Haha, det roliga är att du blev så trissad att du kände dig benägen att spana upp numret på Hitta. :D Charmigt! ;)

Evie said...

Det var ju sjukt störande särskilt när jag inte ens förstod vad människan sa halva tiden. Gah! Skulle kolla om det var nån jag halvt kände som ville driva med mig :/