Sunday, May 20, 2007

Utför

Det känns som att den här bloggen är på väg utför.. det är inte så bra, så jag tänkte försöka rycka upp den lite :)

Jag måste säga att det inte är alla som kan trycka sig genom två metallstänger som sitter ungefär 1,5 decimeter ifrån varandra, pratandes i telefon samtidigt. Jag är inte en av de få förunnade att kunna göra detta, men inatt så gjorde jag ett väldigt tappert försök när jag var i Ume. Det gick halvvägs, och jag tror att jag hade klarat det om jag hade lagt ner telefonpratandet, men det kände jag inte för just då. Så istället fick jag trycka mig halvvägs tillbaka igen och gå en halvtimmespromenad längs ett staket tills jag hittade en öppning. Om nån såg mig så lär de ha skrattat, men det kan jag bjuda på! Det är ju inte varje dag man ser någon i en väldigt väldigt grön jacka försöka klämma sig igenom en grind pratandes i telefon :)

No comments: