Thursday, December 14, 2006

Julavslutning 061214

Idag är det exakt en månad kvar tills jag blir gammal, det känns lite småkonstigt. Idag är det även fortfarande torsdag. På torsdagar är det vanligtvis SKU och idag hade vi julavslutning tillsammans med, hör och häpna, juniorerna. Jag brukar inte känna mig särskilt bekväm omkring barn, men det gick ganska bra ikväll. Tyvärr så lät de väldigt mycket, vilket var mindre trevligt. Jag hade det som trevligast när de hade gått hem och jag satt och pratade relationer tillsammans med gänget i hörnet i soffan. Mänskliga relationer kommer nog alltid att fascinera mig. Det var skönt att prata med några i alla fall som förstår vad man menar.. Bra.

Nu ska jag nog sova, matteprovet i morgon hänger över mig som ett stort moln. Visserligen så borde jag ha pluggat mer, men det är en prioriteringsfråga och jag tycker att jag har valt rätt jut nu. I morgon har jag tre timmar engelska att se fram emot också, roligt.

No comments: