Thursday, December 28, 2006

Sundsvall och tv-spel 061227

Idag har jag haft min första riktiga körlektion någonsin, det kändes bra. Jag är ganska bra på att köra för att inte kunna köra faktiskt :P Efter det så åkte jag till Sundsvall tillsammans med kusinen. Vi hade trevligt, jag köpte det jag behövde köpa och dessutom ett linne på rea och hon köpte skor. Sen tog jag en sväng på stan med Nils, utförde ett hemligt uppdrag och sedan fikade jag med Nils, det var både trevligt och intressant.

När jag hade kommit hem (och mest kände för att sova) så ommöblerade jag vardagsrummet och rastade Pysen innan Sara och Cicci kom och så spelade vi gamecube...lite senare så joinade även Elin. Det var väldigt väldigt roligt :)

Det är så skönt att umgås med människor som får en att må bra, även om det bara är för stunden. Vissa är bättre på det än andra. Den här hösten har jag nog lärt mig en hel del om mänskliga relationer känns det som (oj vad det lät seriöst). I och för sig så tror jag att man lär sig hela tiden, men det har kännts mer konkret nu. Nej, jag ska gå och lägga mig innan jag blir för trött-filosofisk.. Natti.

No comments: